Saturday, March 17, 2007

Εχω καιρό να γράψω....

Αρχικά θα ήθελα να καλωσορίσω τους δύο νέους φίλους Ολυμπιακούς των οποίων τα σχόλια μόλις διάβασα και δημοσίευσα. Χαίρομαι που υπάρχουν και άλλες φωνές εκτός από τη δική μου στην "blog-όσφαιρα" σχετικές με τον Ολυμπιακό μας. Λυπάμαι που δεν έχω γράψει ξανά στο blog μου και ζητώ συγνώμη για αυτό από όσους με διαβάζουν. Θα προσέξατε πως μετά την ήττα μας στο Καραϊσκάκη από τον Παναθηναϊκό έχω να γράψω.
Στενοχωρήθηκα πολύ από τη συγκεκριμένη ήττα. Έχω διαρκείας και πηγαίνω κάθε φορά. Δεν έχω χάσει εντός έδρας παιχνίδι φέτος. Η ατμόσφαιρα εκείνης της βραδιάς, ήταν καλύτερη και από την περισυνή φιέστα. Για μένα, ο Ολυμπιακός έπαιξε καταπληκτικό ποδόσφαιρο. Ο Παναθηναϊκός εξαφανίστηκε, έπαιξε φοβισμένα και εντελώς αμυντικά. Δεν είναι τυχαίο πως έκανε μόνο 3 επιθέσεις, οι 2 ήταν σουτ και η τρίτη ήταν το λάθος του Ανατολάκη και κατεπέκταση το γκολ. Ακόμη και οι ίδιοι οι Παναθηναϊκοί, ναι μεν χάρηκαν για τη νίκη τους, μας κορόιδεψαν λίγο την επόμενη μέρα, αλλά η συμπεριφορά τους έδειχνε και το παραδέχονταν πως δεν νίκησαν με την αξία τους. Πως έπρεπε να χάσουν. Σίγουρα πάντως, εάν ισοβαθμούσαμε, θα μετρούσαν γκολ τότε. Θα τους είχαμε ξεσκίσει. Θέλω να πιστεύω τουλάχιστον.
Με στενοχώρησε η συμπεριφορά κάποιων οπαδών της ομάδας μας στο απέναντι πέταλο από την 7, οι οποίοι επίμονα και παιδιαρίστηκα, άναβαν τα καπνογόνα και ενοχλούσαν τους υπόλοιπους που προσπαθούσαν να δουν τον αγώνα. Η συμπεριφορά τους ήταν για μένα (και όχι μόνο) τόσο ενοχλητική, που οδηγήσαν σε προσωρινή διακοπή τον αγώνα, αφού δεν μπορούσε να δει ο Νικοπολίδης το γήπεδο και πήγε να ρίξει νερό στα μάτια του. Εφόσον θέλουν να ανάβουν συνέχεια καπνογόνα, ας μετακομίσουν στην 7. Δεν τους εμποδίζει κάποιος.
Αύριο παίζουμε με τον Άρη. Ελπίζω να κερδίσουμε.
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω διάθεση να ξαναγράψω για τα υπόλοιπα παιχνίδια μας μέχρι τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος. Δεν θα κλείσω όμως το συγκεκριμένο blog. Θα σας πρότεινα να με επισκέπτεστε που και που, διότι μπορεί να έχω κάποια posts. Σκοπεύω να το κάνω πιο δυναμικό, με περισσότερα στοιχεία. Απλά δεν έχω διάθεση τώρα.
Ευχαριστώ όσους με διαβάζουν. Είτε διαφωνείτε μαζί μου, είτε συμφωνείτε, θα ήθελα να μου το λέτε με τα σχόλιά σας.
Να είναι καλά ο Ολυμπιακός και οι φίλαθλοί του.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home